24 Nisan 2009 Cuma

Dress Me Up!

Zamanında benim hayatımda hiçbişeyden almadığım kadar keyif aldığım karton bebeklerimiz ; o bebeklerimize kitapçıklardan kesip giydirdiğimiz kıyafetler, bizim saf ve aptal çocukluğumuzu tahttan indiren hazımsız ve tatminsiz yeni çocukların eline geçmiş. Geçmiş diyorum çünkü o kes-giydir oyunlarına olan özlemim beni haberim olmayan bir dünyanın içine sürükledi. Zamanla en yakın arkadaşımıza dönüşen karton bebeklerimiz sanal modellere; özene bezene kesip, giydirirken uçlarını kıvırdığımız kağıt elbiseler mouse ile sürükleyip bırakılınca modelin üzerine oturuveren giysilere dönüşmüş.
Eleştirel yaklaşımım yanıltmamalı, internette yüzlerce sitede mevcut olan dress up oyunlarını oynarken bu aralar hiç eğlenmediğim kadar eğlendim. Hatta hayatımda beni en mutsuz eden "ne giysem" sorusuna cevap olabilecek kadar geniş bir dünyanın içinde kayboldum denebilir.

Küçükken karton bebeklerine isim koyacak kadar ileri gitmiş benim gibi hayalperest olan herkesin bu tatlı keşife çıkması gerekir. Tabi bu keşif yeni bir giysi kitapçığı aldığımda bebeğime "bak yeni kıyafetlerin geldi" diyerek hevesle ucu yuvarlak kağıt makasımı elime almam kadar mutlu etmeyecek..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder